Redan bättre

idag har vi märkt resultat på Tripsei, hon stödjer på benet och till och med går lite lätt på det. så underbart skönt...
men de kommer som en sväng, ena stunden bra andra dåligt. men de är väl pga att hon överbelastar de o sedan gör de ondare... svårt för barn att veta att vila är de som behövs...

men i helhet går de bra. väldigt mycket bärande. typ hela tiden. hon vill inte för fem öre vara nere ens på golvet. och när mannen min är hemma så är de han som blir lidande .. hon är mer än ngn sin pappig. hmmm.... men skönt för mig. då kan ja bry mig om min diabetes lite heheehehhe. som verkligen blir lidande dpå man ej ens får en stund ifred. inte ens gå på toaletten. hehehehe så är de att vara mamma. spec tre barns mamma...

Tjejerna åkte till sin far i dag så nu är de bara vi den lilla familjen kvar ... tills de kommer nästa gng... känns tomt och tyst..
som svärfar sade..... de är allldeles för tyst.... heeheh.... håller så med!

nu företags jobb som väntas.... tripsie sover . och vi jobbar. så de skall vara vid denna tiden på dagen:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0